riverfront wilmington.

En sista kväll ensam hemma på porchen. Förhoppningsvist är Doug på väg hem då det blir lite mer folk i huset än bara jag.
Idag hade jag en världslång to do lista. Men jag valde att dumpa den och istället köra ner till poolen för att lägga mig där i ett par timmar. Visade sig att solen tog mer än vad jag trodde så jag slutade i en röd tomat på eftermiddagen. Gjorde ett par ärenden innan det blev packning. Tänkte att jag skulle göra klart så mycket som möjligt innan helgen så jag bara kan ha det skoj in i det sista. Jag brukar som sagt alltid vara en last minute person men ändring på det nu!
Kvällen bestod av ett mysigt restaurang besök med tjejerna vid Wilmington Riverfront. Hittade ett riktigt bra ställe med live musik och god mat så där blev vi sittandes i ett par timmar innan klockan slog curfew för Sophie och det var dags att bege sig hemåt. Satt på porchen i 2 timmar med Hanna och gossipa innan även hon bestämde sig för läggdags. Snart dags för mig att nana också, men först, modern family...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0