sweden here i am.

Wohoo jag är hemma i Sverige. Suprise, suprise!! Meningen var ju att jag skulle anlända Sverike idag, men överraskningar gillar vi så det blev att suprisa Camilla på hennes möhippa. Så en halv jobbig flygresa och inga väskor på flygplatsen var det raka vägen in mot stan där möhippegänget väntade. En riktigt lyckad överraskning med skratt och tårar.
Dagen fortsatte i stan där uppdrag utfördes och vi drog vidare mot Ärsta gård i Varberg. En riktigt mysig dag med spa och hot tubes. Kvällen avslutades hemma hos oss med grillning, ställa Camilla mot väggen och presentutdelning i form av underkläder. En riktigt lyckad och härlig dag om jag får säga mitt. Liiite för lite sömn med 2,5 h utav 37. Hej sängen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0