my deck and rehoboth.

Helgen är över och en ny vecka är här. Tiden går något så otroligt fort.Så fort att jag faktikt inom 1 vecka just nu komme att sova i min lilla säng i Svearike, woho!

Fredagen spenderades med att jobba för hannas familj hela dagen. Piece of cake då barnen lyssnade och voi hade roligt. Jag fick till och med kommentarer som "Petra, you're the best person I've ever met". Score!! (sorry hanna...)
På kvällen blev det hibachi grill med Sophie innan vi avslutade kvällen på mitt deck med mojitos och så som bara tjejer kan prata innan Sophie bestämde sig för läggdags.
Lördagen bjöd på en morgon promenad med hundarna vid rivern. Lika fridfullt som alltid! En stund vid poolen efter det för att bättra på brännan innan det blev en nap hemma. På kvällen blev det en tre rätters middag ala Sophie and Petra sopm även denna kväll avslutades på mitt deck.
Söndagen kom och jag och Sophie bestämde oss för att tömma våra plånböcker på outleten i Rehoboth. Tack och lov var inte utbudet så stort denna gången, bättre för plånboken sämre för mig. Så det blev att döda några timmar på stranden, vilket jag inte klagar på, innan bilen styrde sin kos hemåt igen. Hömtade upp Hanna på tågstationen och avslutade ytterligare en kväll hemma hos mig.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0