is this a joke?

Är det ett stort skämt? Har Obama vunnit i år igen? Jag kan ju säga att det är inte fina ord som kommer ur en viss mans mun här i huset och det är inga glada miner ikväll. Men, är väl inte så glad heller då jag trodde på Romney i år. Är inte så insatt men argumenteringarna man har fått och hört så hade jag hoppats på det bästa.
Så denna valvakan kväll har spenderats hemma hos Malinn. Tjejerna har tittat på TV på någon jätte gorilla Joe medans jag själv följde valet intensivt från datorn. Barnen har även varit hemma idag då vet var val. Både upp och ner idag med både jobbiga och goa barn. Men här är det hårda bud i mellerud, upp på rummet om det inte passar. Men allt löste sig en kram på det och allt var bra igen.
 
mina barn är för underbara. Speciellt när man får sådana kommentarer som "Petra, I don't want to call any friend today. The only thing I want to do is to play and be with you, have a Petra & Sara day.." ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: beckiis

GÖÖÖTTTT med uppdaterin. Finallyyyyyyy <asså! å snygg e du mä! puss <3

2012-11-07 @ 21:46:08
Postat av: Mystic S

omgad, ofc he won, daaah!

2012-11-10 @ 03:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0