philly and some fun.

Sen var det ju denna helgen med. Fredagen blev en lugn kväll med bio och Applebee´s. Träffade på en trevlig servitör som tog hand om oss och efter lite prat hade han vårat nummer för framtida helger och college träffar. Hamnade filmen Paranormal Activity 4, en av de sämre filmerna som jag har sett på bio. Inte värt ett enda penny.. Fick Malinn som nattgäst och vi båda somnade gott i sängarna.
 
Lördag morgon ringde alarmet och det var dags för oss alla tjejer att dra oss in mot Philly. Ett stopp på IKEA för lite köttbullar och potatismos innan färden fortsatte in mot city. Shopping, fika och restaurang besök slog till i plånboken kan jag säga. Men vem kan motstå shopping inne på Zara. Fick ett sms av våran nyfunna vän som bjöd in oss på party i West Chester. Så hem för att byta om och sedan styrde kosen mot college staden. Träffade hans vänner, satt och prata om allt mellan himmel och jord och hade en trevlig stund. En större och bättre fest utlovades nästa helg så vi får se vad den bjuder på. Hemma vid strax efter 2 med Malinn vid min sida ännu en natt.
 
Vaknade upp till en Söndag då tjejerna inte var mätta på shopping, vilket jag var, eller rättare sagt plånboken. Tog mina golfklubbor och tog mig några slag på driving rangen istället innan dagen avslutades hemma i soffan framför Giants matchen och lite clams middag på det. Härliga familjekvällar där man bara umgås och pratar, och lite sunday night football på det med..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0