paintball.

Dagarna här hemma har flytit på som vanligt. Jobb och sedan är det de underbara helgerna som kommer. En ny tjej är ju även här, Sofia, en trevlig prick som har hamnat i Hannas familj. Så sedan jag kom hem har jag hunnit med en trip till Philly där det blev utgång med Audrey, även en trip till IKEA, bio, restaurangbesök, träning, ja det flyter på som vanligt.
 
I söndags var det paintball på schemat då Nik har fyllt år och detta var hans kalas. Jagoch alla grabbarna, roligt var det kan jag säga. Första rongen var det jag, Doug och en 14 årig kille mot 12 små killar, gick bra kan jag säga! Så vi spelade där i tre timmar innan det vr dags att åka hem för lite tårta och BBQ på kvällen för att fira en 34 åring istället. Roligt helg och det var dags för ännu en ny start på veckan.
 
Dagen bjöd på en springrunda och styrketräning, lunch och sedan var barnen hemma. Avslutade denna dagen med Sophie och Starbucks för att sedan kolla på president debatten, mycket intressant!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ruthies

Useful information. Lucky me I found your site accidentally, and I am stunned why this accident did
not took place in advance! I bookmarked it.

2018-08-07 @ 11:49:36
URL: http://https://www.zotero.org/ruthiesbbq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0