danmark och usa.

Nu är man hemma från en jätte härlig helg i Skagen. Hade de riktigt härligt och mysigt med sena kvällar. Fick shoppat en sjal och en höst tunika. Riktigt nöjd!

Igår hämtade jag och Filippa upp Audrey och Melissa från flygplatsen. Kommit ända vägen ifrån USA så nu är dom äntligen här! Hade för de mesta en deg kväll igår med några kompisar här hemma. Blev lite kladdkaka och en massa tjöt.

Idag får vi se vad som händer. Vad kan man göra i Göteborg? Jag vill ha sol så man kan ut och bada på sjöholmarna.

Vet inte om de kommer att bli så värst mycket bloggning denna veckan nu när dom är här. Får se vad man hinner med!

home sweet home, for 2 days.

Jag är äntligen hemma! Men, hur länge varar de? Jo, till imorgon! Sedan drar jag och brudarna på en helg i Danmark. Ska bli såå mysigt!! Jag, Filippa, Jennifer och Matilda.

Båtsemestern har för övrigt varit riktig härlig. Dåligt väder men va gör de? Bara känslan att va på båtsemester är underbar. De började med en vecka i Danmark då vi va i Lässö, Säby och Skagen. Sen åkte vi över till Sverige och fastnade i Lysekil i 3 nätter på grund av storm. Snacka om att man kan Lysekil fram och bak nu, trött på den staden!
Avslutade med en natt på Buröarna med besök av kusinbarn och Tjörnbor. Åkte med Lotta-Lena och Philip (kusin) hem istället för att ta bussen.
Så båtsemestern har bestått av sol, bad, regn, skratt, grillning, sömn, sjösjuka och en härlig vecka!

Idag va de möhippa som gällde! Bröllop för min kusin om 3 veckor så möhippa för hans blivande fru idag. Började med att vi hämtade henne på jobbet runt 3-tiden där hon fick klä ut sig till en Nunna. Picknik vid grönsakstorget med champange och jordgubbar. Efteråt blev de en mysig grillkväll hemma hos "bruden" med god mat och karoke. Lyckat med andra ord!

Imon har jag troligtvist fullt upp med packning, tvättning och andra hemliga grejer. Vet inte om jag hinner blogga. Men lovar att komma med båtsemesterbilder efter Danmark i så fall.

Lässö.

Sitter nu i båten på Lässö, en ö i Danmark. Solen har skinit hela dagen och de har varit sjukt varmt! Synd att jag har glömt min kabel hemma, annars så skulle jag kunna bjuda på lite bilder.

Har internet ifrån hamnen här, ingen semester utan datorn haha. Dagen har spenderats på stranden, grillning och bad. Riktigt härligt och så som en semester ska vara.

Vi stannar här under natten och troligtvist nästa dag också. Nästa blir nog Säby (hoppas jag).

Nee, nu är de över till andra båten och spela spel.

semester.

Får skriva en snabbis här.
Sammanfattar hela helgen med möten, kompisar, cafekvällar, Hönö, Ole Börud, besök i Kungälv.

Ska försöka att lägga in bilder och berätta mer nu i veckan om jag får något internet. Sitter nämligen i bilen nu på väg till hamnen då de bär av på båtsemester. Vet inte hur länge jag blir borta men i alla fall till nästa vecka.

Ha en härlig vecka här hemma!! ♥

ett par dagar.

Lite tråkigt att de blir så lite tid åt bloggning nu. Men de är mycket jobb som gäller (tyvärr sista dagen imon) och tiden jag får över går till kompisarna. Så då blir de lite att bloggen hamnar åt sidan. Men de får vara så.

Dagarna har ägnats åt jobb, fika med kompisar och Hönökonferansen. Riktigt trött på jobbet idag då jag la mig 3 inatt.

Idag va de också jobb som gällde. Fram till 16.00 taget sen var de en powernap i soffan som gällde. 19.00 gick jag hem till madde. Där hade hennes syster fixat ett liten Mary Kay spa kväll. Verkligen super mysigt och man kände sig riktigt fräsch efteråt! Blev en liten foundation till mig som jag köpte. Får se om de blir något mer senare.

Jobb imon också. Sista dagen innan jag går på riktigt sommarlov haha! Men oj vad jag trivs på mitt jobb!! Med både jobbarkompisarna, miljön och stämmningen. Helt underbart!

Nee, sängen nu! natti.

"If you think you can, you can. And if you think you can't, you're right."
Mary Kay Ash

back on track.

Nu är jag tillbaka igen. Efter en sjukt rolig helg på Gullbrannafesivalen med helt underbara vänner. Konsert med Michale Ruff och Elefant. Jag är laddad för de nya veckan.

Igår va de bara jobb som gällde. När jag kom hem va jag så sjukt trött efter helgen att jag bara slocknade kändes de som. Fick även min mobil, Nokia E71. Är sååå nöjd!!

Vaknade av att jag spydde idag. Inte mycket men ändå tillräckligt mycket för att jag skulle vara hemma från jobbet. Segt, segt! Så morgonen har spenderats i sängen med lite filmer.

independence day.

USA:s nationaldag idag. Jag vill tillbaka och jag vill dit. Men nu dröjer de inte så länge. Audrey och Melissa är här om 3 veckor!!!

new moon.

Take180.comview

Sjukt rolig parodi!!

ska skärpa mig.

Asså man är så sjukt dålig på att blogga nu när de är sommar och jobb, jobb jobb!

I dagarna har de varit jobb mellan 9 - 16, Tjörnbor på besök, härliga fikapauser, cafe med liveband (grymma) och mycket mer. Blir tyvärr inte mer bloggning för idag. Drar till GullbrannaGF i eftermiddag. En sjukt bra festival med grymma band.

Bilder och mer bloggning kommer efteråt.

BBQ.

ögonfransar.

Här är en liten bild på hur ögonfransarna blev. Är riktigt nöjd!
Och, ja jag vet att jag har sjukt onoppade ögonbryn, mohaha!!

working 9 to 4.

Ursäkta dålig uppdatering! Men man hinner inte så mycket är man jobbar hela dagarna. Igår va jag ledig, men då blev de en hemma dag till att scrapa klart eftersom att Rebecka fyllde 18 år igår, GRATTIS!!!

I måndags jobbade jag fram till 16.00. Efteråt va de raka vägen till Stenungsund där jag skulle göra min ögonfransar. Blev riktigt nöjd med de. Tog även en sväng upp till Rönnäng när jag va där och hälsade på mormor och morfar, Magda och Camilla.

Ne nu får jag skyna mig till jobbet. Bilder på ögonen och från BBQ ska försöka att läggas in idag.