allra allra sista dagen..

Nu sitter jag har. Har packat ihop allting och allt star i koket redo att packas in i bilen. Fyy allt kanns sa tomt nu. Borjade faktiskt att rinna lite tarar nar jag barde ut vaskorna ifran rummet..
Hade klockan pa halv 8 i morse, men gick upp runt 8. Duschade och gjorde lite smatt iordning mig. Nasnan rinner som bara den idag och halsen gor ont, fyy!! Sen ringde jag mammsi, grattis pa henne idag. 39 ar, det ar inte daligt ;) ! Sa nu ar allting klart. Det enda som ska goras ar att aka till en drugstore och kopa nas spray som jag kan ha pa planet.
Tank egentligen va 8 veckor har gatt fort! Dom bara rann ivag. Kanns som om det var i forr gar jag satt har och skrev forsta blogg inlagget, men det var 8 veckor sedan. Sjukt egentligen! Jag har i alla fall haft 2 helt underbara manader och jag kommer att sakna alla har sa mycket!! Men snart tillbaka igen, vi far val se hur lange det drojer :)
Nee, nu ska jag ga och krama Daisy hej da. Kommer att sakna den hunden. Nu kommer man aldrig ha nagon hemma som sitter bredvid en 24/7 for att fa angot att ata, eller nagon som kommer till en i soffan for att hon vill bli kliad haha.

take care

sommaren 08 i Cape May - oforglomlig <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0