El corazon och bananasplit

Ikväll hade vi det jätte mysigt. Vi åkte till El Corazon som ligger på avenyn. Där åt vi lite förrätt som blev tapas och sedan huvudrätt. jag tog någon oxfile med stekt potatis och sås, jätte gott va de :) Sedan tänkte vi att vi skulle ta våran efterrätt på Sannabacken men det var ju stängt. Så vi drog vidare till ICA och köpte egen glass och sånt, sedan åkte vi hem där vi lagade ihop egen bananasplit och drack kaffe. Jätte mysigt va det och vi firade den 20 åriga bröllopsdagen med partyhattarna på också haha. Runt 9 taget ungefär stack jag till farmor och farfar och satt där, alltid lika mysigt! och nu ska jag nana. Upp runt halv 8 imorgon då bussen går 8.20 till skolan, segt! men roligt att träffa alla igen!

good night, take care


mamma och pappa    jag och alida     pappa och alida, haha    bananaspliten :D


dom jag älskar, grattis än en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0