Grattis!!

Grattis mamma och pappa på den 20 åriga bröllops dagen!!!

Idag har mamma och pappa 20 årig bröllops dag. 20 år är rätt så länge om man tänker efter; mysigt :) Just nu sitter jag och gör en bokrecension. Den har legat över mig hela sommaren men jag har inte börjat förens nu. Den ska vara inne imon, så nu får jag ligga i. Får se vad som händer mer idag. Kanske skulle ut på restaurang senare med familjen :)
Igår blev det bara en massa mys hemma. Tittade på TV med pappaoch Alida, drack Hazelnutcoffe från Wawa och åt fruktsallad!

Skriver senare, take care


mina föräldrar, unga och snygga! 20 augusti 1988

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygga=)

2008-08-20 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0