finally!!

Ahh antligen ar jag klar!! Jag vet inte hur manga timmar jag har suttit har for att fixa bloggen!! Tog ju bara 100 ar anda tills man fattade hur man skulle gora. Svart var det i alla fall, men men. Va tycker ni :D?
Idag har de varit jatte segt har borta. Har varit aska, blixt och regn exakt hela dagen. Kanske var sol en stund, men hogst i 30 minuter. Sa de har inte alls varit roligt idag. Men men, Sandy ar ute med nagra kompisar har varit det sen hon slutade jobbet och Dan ar fortfarnade ute och fiskar. Hans sitter val som vanligt pa sitt rum eller va han gor, ingen aning haha. Sa jag har bara suttit har inne idag. Hans ringde och bestallde mat till oss bada runt 6 tiden. Va nagon cheese sticks, fyy for fet mat!! Men va ratt sa matt sa at bara halften av det, resten fick Daisy haha!

Ska nog satta pa en film nu :)

Take care!

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Din bildadress fungerar ju inte. Har du råkat ta bort bilden från ditt arkiv?

2008-06-28 @ 10:20:46
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Filippaaaaa :D

As snyygg design petti ! :D ha det bääst <3<3

2008-06-28 @ 11:51:33
Postat av: Du vet vem :@

Jag blev ju inte alls nämd :O ELAAAKT !

2008-06-28 @ 14:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0