a secret I'm going to tell

Nu är jag hemma. Nyfiken på hemligheten haha!
Fick nämligen ett sms idag av butikschefen på Barnens hus om att hon ville träffa mig för arbetsintervju. Har nämligen sökt jobb där. Så runt 14.15 va jag där och det gick tydligen bra för jag fick provarbeta med detsamma. Så jag fick en sån snygg röd pikétröja där de stod Barnens hus på och sen var det dax att . Ska också provjobba på lördag och söndag lite. Så det var jätte skoj! Trivdes jätte mycket med både personal och i affären.
Så nu hoppas jag på att det kan bli ett bra extrajobb bredvid skolan.
Nu sitter jag här och tittar på Lyxfällan. Ska försöka att sova tidigt ikväll.
Ha det underbart och god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0