tjörnbor på besök.

Igår bjöd jag hem tjörnborna på kvällsmat. Det var Tejder, Oscar och David. Jätte mysigt var det! Blev lite mackor med gott pålägg. Till efterrätt hade vi en smarrig tårta!
Senare på Rebecka, Julia, Martina och Linda. Så vi spelade lite spel, gjorde lite lekar och hade faktist jätte roligt! Blev lite filtittande på Albert och Herberts julkalender. En massa skratt så man höll på att dö! Dom åkte hem strax efter 3 taget och då blev det JVM hockey tittande för mig. Segt att dom förlorade! Så kom inte i säng förän 5 taget.

Imorse när jag vaknade mådde jag jätte dåligt. Förkyld och ont i hals/öron. Så det blir en hemma kväll för mig :)


jag har dukat upp med fikan


jag och david


martin, oscar och alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0