a big smile.

Jag är så lycklig. Vet inte varför men de känns som att jag bara gått runt med ett leende på läpparna hela dagen.

Igår va de Nyhem som gällde. Bilen rullade iväg 16.30 (ovanligt att vi va sena). Tog ett stopp på Mc Donalds i Borås. Träffade ett helt gäng med både Tjörn -och Öckeröbor. Lite random men roligt.
Väl framme på Nyhem träffade man både gamla och nya kompisar. Clara, Johannes,ö-bor m.m. Riktigt skoj va de och roligt att träffa alla! Möte runt 20.30, riktigt bra amerikanare som talade.
Framåt kvällen blev de nattfika och en massa prat. Kl 2.40 bestämde vi oss för att åka hem till kära Göteborg. Så va hemma strax efter 4 på morgonen. Kan jag säga att jag somnade härligt i sängen?

Idag vaknade jag tidigt av telefnonensom ringde, typiskt! Men gick upp och ut för att fixa båten. Så nu har jag och syrran polerat, vaxat och patentat båten, dags att sjösätta! Gick och köpte en sallad på torget som middag, gott.

Så nu kom jag precis hem ifrån Kungälv. Körde pappa dit så han kunde hämta Audi TT:n som varit på lackning. Så nu blir det de allra sista plugget för i sommar. Matte B prov imon.. Sen är de SOMMARLOV!!






Kommentarer
Postat av: Beckii

Du e så bra nella! becka like you , eller nää..becka love you ! <3

2009-06-15 @ 21:16:31
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0