en ny vecka, nya möjligheter.

Härliga dagar när man inte hinner med någonting.

Igår va de kalas för kusinbarnet Vilgot. Blev lite goda kakor och jordgubbstårta. Efteråt va de raka vägen hem och plugga, naturkunskapsprov idag. Som blev i alla fall minst G btw.

Skolan idag va som vanligt. Fick reda på att jag fick VG i rättskunskap (inte förberedd på de) så blev glad! Efteråt hade jag bråttom till jobbet (trodde jag). Dags för inventering, men när jag kommer dit får jag reda på att den är imon. Men de gjorde inget för de blev en sväng på 421 istället.
Hängde med pappa till Öckerö sen och lämnade alla på Ginneton. Ungefär en liten "släkt träff" där borta då alla vinkade av sina män/pojkvänner/pappor. Åkte hem framåt kvällen då även Lotta, Alfons och Vilgot va med. Blev senare en mys stund hemma hos brorsan med Camilla och Alida.

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0