för jag har tagit körkort!

JAAAAAAAAAAAG HAAAR TAGIT KÖÖÖÖRKORT :D :D :D :D !!!!!!!!!!! YEAY!!!!
Är så supderDunderMega glad, körkortet är äntligen mitt!!!

Hade teori och uppkörning idag på morgonen. Fick 53 (!!) på teorin så klarade mig precis. Sen på uppkörningen sa läraren "du har haft en hektiskt dag idag med teoriprov som du klarade och nu en uppkörning..... som du klarade!" Jag blev helt överlycklig när han sa så!! Så se upp på vägarna nu, mohaha!

Tog bilen direkt till skolan och va där en stund innan vi slutade. Efteråt blev de en sväng till Billdal med brudarna där vi åt lite pizza hemma hos Sofie. Hämtade upp Rebecka på torget så körde vi en sväng till Sannabacken och åt glass.

Igår va de kalasfirande för mig som gällde. Hade lite kalas för släkten runt 16.00 - tiden. Av släkten fick jag smycken och pengar. Av familjen fick jag DKNY-parfym, smycken, body saker, körkortet, klocka och lite små grejer.

Nee, nu är de plugg som gäller. Kanske en körtur lite senare, vem vet...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0