impulsresor we like.

Jag får faktiskt be om ursäkt då bloggen blir lidandes nu när de vankas sommarlov. Tråkig och knappt några bilder alls (kameran är död). Hinner inte blogga så mycket.

Va i skolan idag en stund. Fick reda på att jag kommer att få VG i engelska, tyska och naturkunskap A. Så glad blev jag!! Mindre glad för matte B. Blir både arg och besviken på läraren!!!!!
Efteråt va de hem till familjen Larsson där de väntades fika och jordgubbstårta. Lillasystern och dom hade skolavslutning idag så på något sätt fick de firas.

Jag och pappa drog oss till m-motors i Mönldal där vi testade motorn på våran Audi TT. Hej då får man säga, nu va den såld..

Väl hemma igen va de segt. Klockan va bara 16.00 så va skulle vi göra resten av dagen? De fick bli en impuls resa till Ullared. Jag, mamma, Camilla och lillasyster. Han att shoppa i 2,5 timmar så hittade allt lite skit. Twilight filmen, tuggummi, fotoalbum, tröja, en luktande delfin som man har i bilen (som stank skit!!) m.m. Får se om de kommer in mer bilder imon.
Men nu är de läggdags.

natti.


Kommentarer
Postat av: Beckii

jahaaa, luktande delfin, trodde du sa parfym som luktade skit (i) haha, men rip den fina svarta bilen :'(

2009-06-12 @ 01:09:33
URL: http://tallkott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0