kungälv, midsommar och sjöslaget.

Jag ber 1000 ggr om ursäkt. Jag har bloggat sjukt dåligt men de har nästan varit fullt upp!

torsdag: Då var jag och rebecka en trip i Kungälv för att fira Linus 21 år efter jobbet. Blev att mata gäss i ankdammen och lite spel och god fika.

fredag: Midsommarafton stod i dörren. Hade en härlig midsommar lunch med familjen och farmor och farfar. Sen gjorde jag iordning mig och så åkte vi ett gäng tjejer ner till Rönnäng. Midsommarfirande hemma hos Simon med ett gäng. Blev god grillning och en massa tjöt.

lördag: Igår tog jag för de mesta lugnt. Jag och Rebecka delade ut inbjudningar till vårat BBQ-party och sedan tog vi en glass vid Triumf med Cornelia och Lovisa. På kvällen va de Sjöslaget nere i hamnen. Riktigt roligt va de, men ,man va inte så kaxig när man skulle balansera på en tamp över vattnet. Blev en liten fika hemma hos Matilda på kvällen med ett gäng tjörnbor och fiskebäckare.

Idag har de bara varit jobb. Ska snart träffa Filippa som kommit hem från Kreta. Blir en mysig kvällsmat med tjejerna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0