nästan sommarlov.

Seg dag som varit idag. Hade ingen skola eftersom att vi skulle ut till Donsö/Styrsö/Vrångö/någonstans (?) och vi tjejer valde att stanna hemma. Ingen skola imon heller, härligt. Får bli en massa plugg istället.

Dagen idag har jag försökt att spendera till plugg. Gick lite halv bra, blev 2 timmars bad i badkaret istället. Gjorde även en stor tabbe idag, repade bilen när jag körde in i carporten. Aj, aj! Men de va inte så mycket.
Senare på kvällen tog jag bilen för att handla mat, kylskåpet stod rätt så tomt. Tog med mig Rebecka och bjöd henne på en god kvällsmat.

natti.

Kommentarer
Postat av: ägare till bilen ;-/

skall jag vadera carporten men madrasser från jysk ? ellet bredda carporten till dubbel bredd, så kanske det finns changs att JAG (ägaren alltså)får behålla bilen HEL,eller skall du ta en drulleungdomsförsäkringmotbilskador?????

tänk på de !(från en som får pröjsa skadorna)

2009-06-03 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0