summer and sunshine.

Säger ett ord, SOMMARLOV!!!! Inget mera plugg.. Eller jo, ett matte prov på tisdag! Läraren är beredd att göra ett matte prov för mig och om jag gör de bra så höjs betyget. Sen är de inget mera plugg!

Igår va de skolan som gällde. kl: 14.00 skulle vi vara i Vasa kyrkan för asvlutning och stipendieutdelning. Får säga Grattis till killen som van 50 000 kr, skulle man inte tacka nej till.

Efteråt åkte jag och Sandra till ICA för att handla mat till kvällen. Hade bestämt oss för en tre rätters middag hemma hos mig. Så runt 7 taget anlände dom hemma hos mig och vi började att laga.
De blev toast med skagenröra till förrätt, fläskfile och bakpotatis till efterrätt och kladdkaka med glass, grädde och jordgubbar till efterrätt. Gott men riktigt mättande!!

Lite Twilight på de och sedan va man trött. Gick och la mig strax efter halv 2 och somnade gött. Vaknade nu för en halv timma sedan, snart dags att laga mat.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud så skönt med sommarlov:) Får man fråga vad du har för planer inför sommaren? Ska även passa på att säga att din blogg är superhärlig! Aja, nu ska jag kila. Föresten, titta filmen från min skola, rätt sjukt!

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

Mågott

2009-06-13 @ 18:55:51
Postat av: petronella

Åh va glad jag blir att du tycker de :) !!

De blir en härlig sommar hemma, hoppas att du har några trevliga planer själv!

2009-06-14 @ 01:36:53
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0