tjejmiddag.

Dålig bloggning nu i helgen, I know. Men ibland så orkar man bara inte.

Lördagen tillbringades i alla fall med plugg. Framåt kvällen var de dax fö tjejmiddag hemma hos Johanna. Riktigt trevligt var de och god mat! Runt 22.30 drog vi oss in till stan och gick till Gretas. Väldigt speciellt ställe (haha) men roligt hade vi verkligen!
Dom skulle vidare till Modesty och jag träffade andra kompisar inne i stan. Drog oss hemåt till Madde där de blev ett avslut med en film. Så en lyckad kväll!

I går va de verkligen plugg för hela slanten. Fick äntligen läst ut min engelska bok och gjort en bokredovisning på den. Jag säger som jag skrev i redovisningen "it was a pain in the ass to read the book". Aldrig läst något sämre, haha!
Sn va de dax att göra sin plikt för Sverige. Rösta för första gången! Efteråt va de kvällsmat hemma hos Rebecka med en blandning på folk.

Idag hade jag skola i 1 timma men fick ett samtal av att jag inte behövede gå. Blev en hemma förmiddag me sista plugget, naturkunskap. Så snart är äntligen allt plugg slut. Senare i eftermiddag blir de kalas för mitt kusinbarn Vilgot som fyller 1 år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0