walking in a winter wonderland.

Jag är hemma. Hemma ifrån ett superdupert underbart vinterland!! Trött på snön nu ja, men oj va härligt de har varit!

Började på torsdagen när vi kom fram. Pappa hade beställt en halvfin stuga som va rätt så gammal, men tydligen hade han ändrat den i smyg. Så när vi kom fram var de en stuga som var helt nybyggd, vi var de första som bodde där! Så huset klagade man absolut inte på.

Sen blev de dom vanliga rutinerna. Upp på morgonen, åka snowboard, hem och äta kvällsmat, bada hot tub, mysa och sova. Mer han man inte så mycket med.

Vi hade väl inte de mest perfekta vädret, lite mulet varje dag. Men riktigt go åkning blev de allt. Born to ride the board, haha!

De var ett härligt blandat gäng från släkten. Så allt som allt var vi 16 personer som bodde tillsammans. Riktigt roligt om jag får yttra mig :)

Så väl hemma nu är det träningsverk och ont överallt, haha! Men en konstig grej är att jag har fått en massa utslag på kroppen. Vi är 3 personer som hitills fått dem. Små röda prickar som sitter på armar, ben och mage. Räknade till 32 st, så undra va de är för något?

Well, well, welcome to the reality! Skolan idag och sedan ta igen allt plugg. Bilder kommer in senare om jag förmodligtvist hinner med de.


kan bjuda på en bad bild så länge :)

Kommentarer
Postat av: beckii

åååh, ditt as, :O haha de ser veeerkligen inte tokigt ut ! kunde inte ja fått åka me dej din mupp ;D

2009-03-11 @ 13:26:08
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Frida

Nee ser verkligen INTE FEL UT!!

Välkommen heem :D

2009-03-12 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0