en lång helg.

En helg är slut och de är början på en ny vecka, super trött är jag och har inte fått vilat ut!

I Lördags kväll blev de grillning med familjen, kusin Magda och moster Vivika. Mycket mysigt och gott. Efteråt blev de en tur hem till Jennifer där de va ett gäng. Blev brännbollsspelning! Efteråt tog vi en sväng hem till bror där de va ett annat gäng och va me dom en stund. Mysig kväll!

Söndagen va de upp tidigt! En stor konfirmation som stod på spel och jag skulle sjunga. Blev riktigt bra om jag får säga mitt, ljudet var inte helt 100 men förutom de. Jag både spelade piano och sjöng så nöjd är jag. Efteråt va de mat, fika och tårta här hemma. Va väl runt 60 personer här så de va ett gäng.

Idag har de bara varit skola. Blev godkänd i tyska muntliga, jippi!! Väl hemma fick vi besök av Lotta-Lena, Alfons och Vilgot som kom på middag och tårta. Blev en eftermiddag med dom, riktigt mysigt och roligt!
Senare va de kalasfika hemma hos Cornelia som fyllde 17, så en fartfylld dag har de varit.

Imon är de upp tifigt som gäller. Har halkbanan imon och ska va vid Stora Holm 7.30! Så, natti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0