en massa slit och jäkt.

Jadu Magnus.. Känns som jag bara skriver "ursäkta dålig bloggning" 24/7, men de är tyvärr sant. De är så mycket som händer nu denna veckan men jag försöker!

Häromdagen blev de i alla fall en tripp till stan med Matilda och Filippa. Tittade lite smått i affärer och sedan blev de en lunch på cafe Vanilj. Efteråt va de sångövning inför konfirmationen och en fiak hemma hos Matilda.

Igår va de en slappardag hemma på morgonen. Åkte en snabbis till torget med mamma. Hittade ett par skor till mig på Bianco. Riktigt snygga om jag får säga mitt. När klockan närmade sig 15.30 åkte jag, Matilda och Jennifer upp (ner?) till Tjörn. Ännu en till sångövning, fika hos Camilla (teater made by M & P) och grillning hos David.
En härlig kväll kan de beskrivas!

Plugg och städning idag, kanske en sväng senare till Rönnäng pratade vi om..






Kommentarer
Postat av: matilda

2009-05-22 @ 10:41:08
Postat av: matilda

hihihih vi har kuuul ihop! love u <3

2009-05-22 @ 10:41:56
Postat av: Jejja

Haha, den på "Josef och Maria" är ju underbar ;)

2009-05-26 @ 06:20:02
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0