hektiskt dag.

Ursäkta dålig bloggning av mig nu för tiden. Men jag känner mig så sjukt stressad inför allting nu. De är en massa i skolan, musiken inför konfirmationhögtiden, teoriplugg och en massa annat som står på spel.

Idag har dagen bara gått till en massa, massa plugg. Fick gjort klart frågorna till filosofin, underbart!
När klockan närmade sig 18.00 var de dags att gå till kyrkan där jag, Matilda, Jennifer och Niclas skulle öva inför konfan. Har kommit en bra bit nu, ska bara småslipas. Efteråt blev de en god kvällsmat hemma hos Matilda.

Dags att sova nu då. Upp klockan 9 imon då de är riskutbildning 1 med körskolan. Booor..i ....n....g...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0