i love math.

Plugg, plugg, plugg, plugg och ännu mera plugg!! De är så mycket känns de som nu! Filosofi, Matte B nationella imon, spanska, körkortsteori. De är mycket som ska hinnas med! Sen finns de mycket annat som man vill göra samtidigt.

Hade engslish national test spekaing. Gick bra, vilket jag blev glad för. Läraren sa "ingen av er fick G, i så fall högre" så de va bra.
Efteråt var de körlektion vilket gick ännu bättre. Sista momentet idag som va landsvägskörning. Hon sa att hon märkte direkt att jag hade erfarenheter, tacka vägarna upp till Tjörn för de haha! Så på onsdag har jag "uppkörning". Menas att jag har en lektion som är precis som en riktigt uppkörning, fast denna är på låtsas.

Resten av dagen har bara gått till matteplugg. Blev någon timmas break med piano/gitarr spel och spårlöst. Faktiskt ett riktigt bra program!!

Sova nu så jag får mina 8 timmar (vilket jag redan märker att jag har missat), natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0