teori är boring!

Plugg, plugg, plugg! Hela mitt liv kretsar runt plugg nu!! Jag kommer hem från skolan - plugg. Jag äter middag och efteråt - plugg. Jag lägger mig i sängen - plugg. Jag bara längtar tills jag har mitt körort så jag slipper denna nedrans teori!!

Förutom att plugga hela dagen så har jag varit och gjort ett syntest. Lite sämre syn än innan hade jag fått. Så ska byta glaset i bågarna men fick även med mig 3 veckors provning av linser.
Jag
och mamma tog även en sväng till Billdal där de va Sebago, Musto och Pelle P utförsäljning. Blev inte så mycket till mig, en Sebago keps. Men hittade mycket till fadern min (som man alltid gör)

Så nu ska jag vila min hjärna från ansträgning, plugg och allt genom att sova. Känner verkligen att jag behöver all sömn jag kan få. Imon är de fullt upp med studenter (5 st!!!) och plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0