finally back.

Jag har verkligen haft fullt upp med skolan och allt nu efter USA. Ska försöka att komma igång med bloggningen och lägga ut bilder så fort jag kan, bara allt lugnar ner sig!

USA var i alla fall toppen!! Efter att jag hade vart i Philadelphia så blev de en trip till Washington DC och North Carolina för att hälsa på min "kusin" som bodde där nere för tillfället (lättare att säga kusin även om de inte är de, haha). Väl hemma i Cape May på onsdagskvällen var de bara att lägga sig. På torsdagen blev de en shoppingtur i Atlantic City. Hela fredagen gick vi runt och hälsade på släkten och på kvällen gick vi på japansk restaurang med Audrey och Melissa.
Riktigt tråkigt att säga hej då till dem på lördagen. Men hoppas på att se dom snart igen!! Hemväg på södag och många tårar fälldes när vi sa hej då. Jobbigt att veta att de kommer dröja ett år innan jag kommer dit igen! Älskar hela USA, älskar Cape May, älskar folket där!

Så nu när man väl är hemma har de varit skola, skola och... ja just de skola. Har haft så mycket plugg! Sedan har man träffat kompisarna och umgåts.

Så nu får jag sova, skola och prov imorgon. Men lovar att lägga in bilder så fort tillfälle ges!
natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0