denmark.

Så där, nu får jag äntligen lite ny tid och energi till att blogga!

I onsdags tog ju vi en tur till Danmark. Riktigt trevlig dag med ett härligt blandat gäng. Vi hann med lite shopping i Skagen, och vi besäkte även Grenen, den tillsandade kyrkan och en trip till Hjörring för restaurang. Lite för dåligt med shopping tyckte jag allt men hittade ett par HOPE-bokstäver på Dot keramik och en zebra scarf på Vero Moda.

Igår tillbringades dagen till projektarbete plugg med Filippa. Fick gjort rätt så mycket så nu är det bara de roliga kvar! Runt 5 tiden var det dags att åka ner till Pliktverket i Långedrag. Där var det en informationskväll för tjejer om hur de går till att mönstra och göra lumpen. Riktigt intressant och man blir bara mer och mer sugen på det!
Fick testa maskinen där de mäter styrkan på mönstringen. Tjejer brukar ligga runt en 3 (en skala på 1-9) och jag drog en 4, känner mig lite stolt haha.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0