my room.

ÄNTLIGEN så har min nya säng kommit! En 1,20 säng, Jensen. Första natten ikväll, kan meddela att den redan nu är super härlig att ligga i!
Eftersom att sängen kom och min gamla skulle bytas ut så var det lika bra att byta ut hela rummet. Gamla möbler slängdes ut, ommöblering och stor rensning i lådor. Får bli en snabb-lösning innan jag gör om hela mitt rum.
Walk-in-closet och målning, l-ä-n-g-t-a-r!! Får även ta och tacka min underbara lillasyster som glatt hjälpte till hela eftermiddagen!

På kvällen blev det en mysig kvällsmat hos J och lite planering av helgen.

nu, natti ♥






Kommentarer
Postat av: Jejja

Åh va fint Nella! Det var annat än när du hade Borggren i fönstret ;) Höhö

2010-01-29 @ 09:21:00
URL: http://smallshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0