fathers day.



pappa, idag är det fars dag.
hoppas att du har haft en bra dag ute med fiskarna.
du är den bästa någonsin och jag säger som alfons en gång sa till mig
- jag kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig.
stunder ensam med dig är det bästa.
fiskestunder, tv stunder med discovery, bilturer. ja allt!
du är min klippa, min vän och det bästa av allt, min pappa.

Delightful and loving, loved and admired,
Dad, you're my hero, my life you've inspired.
And when all my blessings are counted each day,
I thank God in heaven for Dad when I pray.
Dad thanks for your presence throughout thick and thin;
You're more than a parent, you're my wonderful friend.

jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Jenni

grät en tååår <3

2011-11-23 @ 20:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0