clorox is my best friend.

Igår var dett att jobba hela dagen, lite to much på eftermiddagen. En rökfylld ugn, brandalarm som gick igång och ungar som inte lyssnade. Det kan bara bli ett ord på 4 bokstäver, Kaos! Men jag hade lite extra hjälp av morfar Bo tack och lov! Kvällen spenderades med Johanna x2 & Hanna.

Så imorse tog Johanna (den gamla au pairen) flyget till Kalifornien. Så från och med idag är jag ensam med barnen. Första dagen gick super får jag säga! Vård av sjukt barn då Nik hade feber. Fick även gjort ärenden med hostmum Jenny då vi va hos vetrinären, doktor, fixa bank & gymkort. Så nu blir det hårda tag med en massa träning!
Kvällen spenderades med en massa rengöringsprodukter och mitt badrum. Efter 2 timmar skinner de glasklart och luktar underbart!

god natt ♥




Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag hoppas att du kan hålla lika rent hemma när du kommer hem.......

2011-10-20 @ 08:30:33
Postat av: beckibooobie

haha vad söt du är !

2011-10-20 @ 09:46:23
URL: http://[email protected]
Postat av: städtanten

så rent har du aldrig haft innan...?!

2011-10-20 @ 19:35:47
Postat av: rebeXXX

faktiskt förvånad oxå att du inte gör peacetecknet på nån utav dina senaste kort. Imponerande!!! ;)

2011-10-20 @ 22:50:18
Postat av: Maddiiis

Har du tagit kort med datorn? Alltså tryckt på "ta kort" och sedan sprungit och posat? Hahahah skulle vara kul i så fall!!

2011-10-21 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0