family day.

Igår hade vi en riktig family day.
Började på morgonen då vi kollade Indiana Jones nere i källaren. Drog oss sedan vidare till en halloween affär där barnen köpte sina kostymer. Jag själv ska vara utklädd till banan! Åkte efter det vidare till en harvest farm. Där körde vi bilrace, sköt majskorn med gaspistol, kasta ring och de bästa av allt, en majsfält labyrinth. Jag & Jenny var fast och gick fel ett X antal gånger. Men till slut hittade vi ut, via ingången igen!

Efter denna roliga turen var det dags för hemgång där pumpkin carving väntade. Vi fick gjort 7 vackra pumpor och jag själv gjorde en vampyr pumpkin som jag blev super nöjd med! Filmkväll med Doug & Jenny och sedan var kvällen slut. Somnade gott i sängen och vaknade upp utvilad! Slänger upp bilder någon annan dag då jag inte har lagt in dem i kameran ännu.

Idag vankas det stor halloween fest här hemma med familjen, grannar och vänner. Ser fram emot det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0