i'm here.

Jag är framme hos min kära värdfamilj. Mamman kom och hämtade mig igår strax efter att jag hade bloggat. Så vi åkte hem där jag träffade den gamla au pairen Johanna, 2 av barnen, Nik & Sara och deras mormor & morfar. Pratade lite med dem och visades runt i huset. Jätte fint hus och mysigt område!
Sen bar det iväg med mamman och hämtade den äldsta tjejen på skolan, Elin, och sedan var det dags för lite middag.
Efter middagen åkte jag iväg med Johanna och hennes vänner till en mall. Jätte trevliga tjejer!! Blev även ett första besök på dunkin donuts. En hetsig disskusion kom upp av vad en munk är. Enligt de norra delarna av Sverige så är en munk en donuts, men enligt de sydvästra delarna så är munk en chokladsak med skum i! Vi står stadigt fast vid vårt tycke!!

Så idag var vi uppe vid 11 tiden. Åt lite frukost och sedan packade jag upp mina grejer. Äntligen är det slut på att leva i en resväska! Sen hjälpt jag till med att städa iordning barnens rum. Så nu är det bara att vänta tills de kommer hem ifrån skolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till nellisen!

2011-10-13 @ 07:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0