killing some time.

Sitter just nu på Mc Donalds inne i New York och försöker att dra ut på tiden.

Jag överledvde min natt hos min LCC i alla fall, hon var inte så sträng som hon brukar vara. Faktum är att hon var väldigt trevlig idag. Blev i alla fall inte så mycket sömn för mig under natten. Somnade någon gång runt 2 tiden och upp igen vid 5, yeay! Åkte hem ifrån vid 5.30 för att ta tåget vid 6.08, internet sa fel igår.

Så nu kom jag precis ifrån en diner där jag åt lite frukost. Färspressad juice, amerikanska pannkakor och färskt frukt så det var gott. För att döda ännu mera tid hamnade jag nu på Mc Donalds för en kaffe och wifi. Finns inte så mycket att göra när man konkar runt på en feting väska och inga affärer är öppna...

Om cirkus 6 timmar ska jag träffa min nya värdfamilj, yeay!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0