movie theater.

Igår var det att fixa middag till barnen. Sedan spelade jag basket med Nik, där jag för övrigt halv vann, yeay! En glass paus och sedan bar det av mot applebee's och bio. Blev filmen footloose. Bra film men för lite dans tycte jag allt! Men det blev även en avprickning på Johannas lista som blev av. Gå på bio i pyjamas. Så ett gäng au pairer på 10 pers va på bio i varsin pyjamas. En rolig kväll med andra ord!

Idag bär det av till Lancaster till The amish people. Va en gång där för 14 år sedan så får se om jag kommer ihåg något!




Kommentarer
Postat av: Lilian

Heeej! Kul helgen var med både middag, bio och Amish. Jake var bäst ;) Hoppas ni hade det kul igår kväll också! Kram Kram /Lilian

2011-10-16 @ 15:17:08
URL: http://konstigalilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0