my days.

Jag vet att jag sköter bloggningen sjukt dåligt nu för tiden, men jag har inte så mycket att blogga om. Att vara i rematch är sjukt tråkigt! Så vill ni vet vad jag gör?
Jag vaknar runt 12 tiden, går upp och äter något, ner till mitt sk rum som består av en bäddsoffa i ett lekrum nu för tiden, är inne på datorn eller gör något annat, tar en promenad om vädret tillåter, middag med familjen, sova. Så inte så flashigt.. Det går liksom inte att ta sig någonstans utan bil och eftersom att jag inte jobbar för dem längre så kan jag inte använda bilen pga försäkringar typ.
Och på toppen av det här roliga dagarna så bor det en liten irriterande tjej här i huset som gör mina dagar mindre roliga. Eftersom att jag är i en rematch så har det ringt in deras gamla barnpassare som de har haft sen pojken föddes. En typiskt amerikansk brud som tror att hon är störst, bäst och vackrast med lite attitydsproblem. Kan säga att jag har fått ett X antal blickar, pustande och utskällningar av henne utan att har gjort något alls. Så just nu, rent och sagt, så har jag sjukt tråkigt om dagarna!

Men, lite uppdatering om familjer då...
Pratade med en familj igår. Jätte trevlig mamma men magkänslan sa nej. Lite smådetaljer som jag vet att jag skulle ha stört mig på och inte trivts med. Fick en ny familj igen 20 min senare på min profil. En familj som bor i Pennsylvania så ska nog prata med dem imon i telefonen. Så hoppas på att det kan bli något!

Kvällen här har i alla fall spenderats med mexicanaren Mariane, tysken Alina och fransyskan Maelle och jag. Blev filmtittande på Livet före Coco Chanel. Så idag har dagen varit lite bättre!

god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0