my first information.

Så! Efter mycket om och men så är det äntligen bestämt och klarlagt för mig. Jag ska åka hem till Sverige! Ingen mer USA, bara Sverige. Haha, no way! Vad ska man göra hemma? Haha!

I alla fall! Efter mycket grejer fram och tillbaka, hit och dit, så är det bestämt att jag ska sova hos min LCC ikväll. Har vart här i huset i 2 veckor nu och då tar tydligen Cultural Care över. Vet inte riktigt hur det blir ikväll då min LCC är lite av det skrämmande typerna. Så ärligt är jag lite, lite smått rädd av att sova där ikväll! Haha! Sen blir det tåget imon, vet inte vilken tid utan vet bara att tåget går 12.35 från Penn Station, NY. Fick reda på det för ca 4 timmar sedan.

Det har varit en av det sämre sakerna under denna rematchen. Infon har varit dålig och CC har inte skött ett snyggt jobb för fem öre, speciellt inte min LCC! Så jag fick precis reda på att min LCC kommer och hämtar mig vid 6.30 och igår sa hon runt 1-tiden. Så ni förstår infon liksom...

Ska packa ihop det sista nu så slänger jag in ett blogginlägg ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad har hänt?

2011-10-11 @ 00:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0