my two days.

Igår var det massa ärenden med Jenny. Grocery shopping, handlade linser (äntligen!!). Har gått utan någonting i 3 veckor pga totalvägran av att ha glasögon. Hade dem dock idag och det första den minsta tjejen Sara gjorde när hon kom hem från skolan var att kolla på mig och uttrycket "Whaaat?!" kom.
Fick även träffa farmorn här i familjen idag. En helt underbar dam, tyckte om henne så mycket trots det lilla jag träffade henne. Det blev en hel bakareftermiddag. Hon bakade ett jätte gott bananbröd och jag gjorde en riktigt svensk middag, hemmagjorda köttbullar, potatismos och sås med lingon! Fick mer än godkänt av hela familjen!
På kvällen tog vi en sväng till Starbucks. Jag, hanna & johanna där vi träffade några au pairer.

idag är första dagen på länge som deet har varit dåligt väder, lite halv regn. Så hösten är lite smått på väg, men för att reta er lite så går jag fortfarane i t-shirt eller tunn tröja på dagarna. Men idag var det mest en hemma dag och fixa iordning lite grejer. Följde med Sara till HAC idag och kollade hennes gymnastik. Så nu på kvällskvisten har jag bara tagit det lugnt och hängt lite med Jenny. Imon är det redan helg, helt sjukt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten fråga.. Får du inte ta kort p familjen? :)

2011-10-30 @ 10:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0