never work out on an empty stomach.

Okej seriöst! Jag ska aldrig mer någonsin gå och tränna på tom mage! Värsta någonsin ever!!
Gick upp 8.45 i morse för att åka till HAC med Johanna & Hanna. Tänkte att "det räcker väl med ett litet äpple, kan äta när jag kommer hem". Men oj så fel jag hade! Kickboxning var dagens träning, ingen lätt sådan! Sitt ups, push ups, ut & springa, mer styrka, ut & springa, boxas, knäböj mer push ups och sit ups, mer ut och spring osv. Jag var död! Kändes som att jag skulle spy även om jag inte hade något att spy upp.
så nu var det gott med en K-speical, färska hallon & blåbär och min salladsmacka. Healthy is the word!

Har även fått mig ett litet föredrag av Doug om skatten här i USA. Helt sjukt! De betalar federal tax, state tax, income tax i vissa fall county & city tax + att du har din egna insurance att betala på flera tusen och en massa mer. Ibland är man glad för att få vara Svenne...



så käckt att dom har alla kort på nyckelringen!

Kommentarer
Postat av: Hahaha

Hade amerikanarna betalat lika mycket skatt som normalt folk, så hade inte landet varit bankrutt... :)

2011-10-25 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0