girls night out.

Soooorry, again....

Igår var det fortfarande vård av sjukt barn. Nik har fått krupp och halsen lät inte alls bra. Så blev en hemma dag med tvättning och häng med Nik. På kvällen var det dags för våran girls night out! Jag, Johanna och våra host kids Sara & Lilly + grannen Madison var ute och käkade restaurang. Efteråt åkte vi hem till Johanna & Lilly där det vankades film, glass och annat gott. En rolig kväll som förhoppningsvist uppskattatdes av tjejerna. Och självklart hade jag med mig min kamera, men glömde batteriet hemma.... Lyckat!!

Idag var det shopping för hela slanten! Jag och två tyskar åkte till the amish Lancaster där Tanger outlet fanns. Hittade en del kläder, Yankee candles och lite små skit. Shorts för 6 dollar tackar man inte nej till!
Handlade även en halv tränings outfit då det är fit for fight på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0