animals and pinjatas.

Förlåt igen. Jag vet att det blir dålig bloggning ibland, men ibland orkar man bara inte.

Igår i alla fall var det en ny dag på en ny vecka. Åt frukost med pojken som vanligt, körde till pree-K och åkte hem. Slappade ett tag innan jag tog mig en tur till TJ Maxx. Hittade ett smyckeställ till mig och mina smycken. Hämtade pojken i skolan vid 11.45 och åkte hem.
Eftersom att han inte är en sådan stor eater så tog det ungefär 1 timma för honom att äta lite lunch. Trättheten kom fram och jag bestämde mig för att det var dags för en timmas nap.
Resten av dagen lekte vi med grannarna och sedan åkte vi till Martha Claries Vineyard där man kan kolla på djur och mata dem. Bland annat getter, sköldpaddor, kaniner, grisar, myskoxe och lamor.

Idag var det samma gamla visa. Byta på bebisarna, laga frukost till pojken, äta med honom, göra iordning honom, köra till pree-k. Va så sjukt trött denna morgonen så under min ledighet blev de en stund under täcket med v.ä.n.n.e.r. Hämtade pojken igen vid 11.45 och åkte hem för att luncha. Idag var inte tröttheten lika stor så iställe åkte vi till biblioteket. Lånade lite filmer och lekte. Väl hemma igen bestämde vi oss för att göra en pinjata av pappersmarché. Så imorgon blir de till att färglägga.
Nu på kvällen tog jag och Marianne en tur till Target för att leta födelsedagspresent till den tredje au pairen som snart ska åka hem. Så NU blir det läggdags för mig.

Förresten, firar 2 veckor i USA idag, yeay!

god natt ♥



Kommentarer
Postat av: modekiller

samma gamla visa? Redan tröttnat alltså? ;)

2011-09-21 @ 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0