my first day.

Ja, idag var det som ni ser min första dag på jobbet! Var lite nervös över hur det skulle gå men allt gick perfekt!
Började vid 7 på morgonen då jag gick upp och lekte lite med pojken. Gjorde i ordning frukost till han och vi satte oss för att äta. Eftersom att han inte är en sån stor eater så tar det ungefär 30-40 min för han att äta upp 2 små pannkakor och jordgubbar. Hann och leka 10 min i källaren innan det var dags för pree-school.
Efter avlämning, som självklart är drive-in haha, åkte jag och Sue hem igen. Gick upp på rummet och började att packa upp, har inte fått tummen ur innan att göra de. Blev nöjd med resultatet och all bröte försvann! Eller fick inte plats med så mycket så en del hamnade i byrån.
11.45 var det dags att hämta pojken igen. Lunchade snabbt och sedan åkte vi till the aquarium. Där kryllade de av hajar, fiskar, sjölejon, sälar, skälpaddor, apor, ödlor, uttrar, pingviner, ja allt du kan tänka dig. Så blev där i ett par timmar och gick runt. Skaffade ett kort så nu har man free-pass dit!
Kom hem igen och spela lite spel, tog hand om bebisarna, satte på musik och dansa (mycket uppskattat!). Middag vid 6.30 taget innan jag och Marianne tog en promenad till stranden. 266 trappsteg ner och 266 trappsteg upp igen, död i benen är bara förnamnet! Gick även förbi en tjej som bor längst ut i området och sa hej till henne då hon också är en ny au pair.
Så nu, läggdags. god natt ♥














Kommentarer
Postat av: ornitologen

sa du petronella för snabbt nu igen, så dom inte hann uppfatta "t"? :D

2011-09-13 @ 21:41:58
Postat av: ornitologen

sa du petronella för snabbt nu igen, så dom inte hann få med "t"..? :D

2011-09-13 @ 23:04:37
Postat av: Madeleine

Fick du inte ens en walk-in-closet!? Du borde flytta hem igen ;)

2011-09-14 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0