rainy night.

Sjukt regnigt ikväll alltså! Gångavståndet mellan bilen och huset hann jag att bli pisseblöt på. Så nu ligger jag här i min lilla säng och lyssnar på när regnet smattrar.

Dagen som har varit har spenderats på safari adventure med pojken. Efter pree-k, lunch & nap fick han leka av sig i 2 timmar. Kvällen spenderades på applebees med ett gäng. Vi va 8 personer från 8 olika länder. Sverige, Ecuador, Brazilien, Schweiz, Costa Rica, Frankrike, Mexico & Andorra. En salig blandning med andra ord men en sjukt trevlig och rolig kväll!

Igår var det Susans birthday. Så det blev restaurang besök på T.G.I.F. Efteråt var det hem och fira med tårta, både på tallriken och i ansiktet!

Dagarna här flyter på. Häner med bebisarna, pojken, au pairer, stranden, shopping, ja det finns lite att välja på. Så imon ska jag, Marianne och Alina (tyskan) ta oss en tur till Smith Haven Mall och shoppa!

god natt ♥




Kommentarer
Postat av: Matvraket

Mmmmmmmmm. Tgif!!! Ge miiiigggg

2011-09-24 @ 09:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0