riverhead.

Ja, äntligen har jag tagit mig själv i kragen och ska uppdatera & äntligen är jag här. Men jag säger en sak nu från början så att ni vet om det.
På grund av privata familje skäl tänker jag inte nämna namn eller lägga ut bilder på barnen. Kan hända i ett senare skede men inte så som läget är nu. Familjen namn får bli mom, dad, pojken & bebisarna, så ni vet vilka jag skriver om.

Mom kom i alla fall och hämtade mig på skolan. Sjukt nervös va jag men det visade sig att det kunde jag släppa snabbt. Hela bilresan på 45 minuter pratade vi på om allt och det var inte en enda tyst minut. Väl hemma träffade jag resten av familjen som var helt underbara! De tog emot mig med öppna armar och var så välkomnande!
De visade mig runt i huset och mitt rum innan vi gick ner igen och tjötade lite. Hjälpte till med de små bebisarna (5 månader) och dom är underbara!
Jag och mum tog en liten biltur runt i staden och handlade lite och lunchade. Och ja, jag fick köra den stora SUV:en och blev godkänd som en grym förare, yeay! Väl hemma igen blev jag pojkens lilla favort och vi lekte med bilar nere i källaren i 1,5 timma, mycket uppskattat. Familjen bestämde sig för att det skulle bli hibachi grill på kvällen. Så med bilen full åkte vi dit och hade god mat.
Väl hemma igen var det läggdags för både bebisarna och pojken och vi "äldre" fick en lugn stund i soffan innan det var läggdags för oss med.
Så summan av allt, en riktigt toppen första dag i mitt nya "hem"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0