the safari adventure.

Andra dagen idag och so far so good! Idag tog jag hand om både bebisarna själv på morgonen och pojken, lyckades toppen. Om man säger, schemat ser ut så här:

7 - 7.30 bebisarna & pojken själv
7.30 - 9 pojken
9 - 11.45 ledig
11.45 - 16.30 pojken blandat med bebisarna
16.30 - ca. 17.30 bebisarna & pojken själv

Så soft är det! Sedan åkte jag, själv igen, till pree-school och lämnade av honom. Åkte hem och tog det lugnt i några timmar. Åkte med bilen och hämta han igen och gick hem för att göra lunch. Efter det åkte vi till safari adventure, ett ställe som har en massa spel, hoppborgar, ännu mera spel och ännu mera hoppborgar. Pojkens favorit ställe med andra ord! Åkte hem vid 3 tiden och invigde poolen, eller för mig var det första gången. Åt lite middag och sedan var jag klar för dagen. Hjälpte pappan lite med bebisarna och då kom det man har väntat på!
Jag hade matat min lilla babygirl, fått henne att rapa och allt man ska göra. Så la jag henne på min mage så vi låg mage-på-mage. Bluuurp sa det så hade jag en spya som rann ner i mellan brösten. Och inte nog med det, innan jag hann att torka så kom ännu en till större spya som rann ner i bh:n och längs med mage och rygg. min bebis är så yummi...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahaha! Var det inte den andra au pairen som skulle ha hand om bebisarna? Eller vad är hon där för egentligen?

2011-09-14 @ 16:12:26
Postat av: tutten

mmmmm det är så gott med spya! tur att man kan köpa nytt ;)

2011-09-14 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0