lacrosse and basket.

Ja, här sitter jag igen. Ni skulle ju kunna gissa vart jag sitter, precis på vårat deck. Lemonaden i högsta högg och blixten och stjärnorna i skyn. Ganska coolt då himlen lyser upp då och då men man ser inget regn eller hör ingen åska.
Började dagen idag med 1,5 timmars golf. Faktiskt ganska nöjd med dagens lektion om jag får säga mitt då jag fickin ett par grymma swing. Sn var det raka vägen hem till Carol där jag skulle passa hennes pojkar. Både basket och lacrosse hann vi med, lite svårt var det allt med mitt cast på men det fungerade.
Kvällen bjöd på promenad längs rivern med Bruno och Sophie innan den avslutades hemma hos mig med en film. Men kvällen är ung så ett par Modern Family avsnitt ska vi altt hinna med innan klockan slår läggdags. Ja jag erkänner, jag har blivit beroende av denna serien då den håller mig uppe halva nätterna. Är det okej att lägga sig 3.30am?



Lite lacrosse bollar som fiskades upp i den fina dammen med guldfiskarna i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0