almost struck by lightning.

Golfen idag gick bra, ganska roligt ändå. Så nu är det bara 3 st lektioner kvar. Gick hem efter det och tog det lite lugnt. Bestämde mig för en promenad med vovvarna till rivern. Så härligt att bara gå i skogen, fridfullt (ja vet, låter gammal).
Tog mig även några timmar på ryggläge vid poolen i solen för att bättra på brännan. Världens bleking känner jag mig som. Sedan kom även Sophie över en sväng innan hon bjöd mig hem på middag till familjen sin. Så där sprang vi i thunderstorm och ösregn i våra flip flop. God mat och mycket gott sällskap i alla fall. Ända fram till världens boom hördes och 10 m ifrån oss när vi satt och åt på porchen slog blixten ner i marken. Har aldrig sett något liknande. Helt sinnes sjukt, både synen och lätet. Det var som en bomb smälldes av framför oss.
Så nu ligger jag här i min säng med Sophie som blogg sällskap, Mac nördar som vi är, redo att släcka lampan och sova.

god natt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0