catching up.

Jadu, det va ju det här med bloggningen igen. Men ne, nu ska jag verkligen ta tag i kragen och börja blogga på riktigt! Jag orkar inte att gå igenom allt jag hitills har gjort som jag inte har bloggat om, men lite bilder kan man ju ta och lägga upp i alla fall.
Men månaderna har bjudit på min födelsedag, morfar Bosses födelsedag, Dougs födelsedag, Cowtown rodeo, hej då kalas för johanna/kalas för Doug, säga hej då till Johanna som lämnat oss här i Landenberg, helger i Cape May, midsommaraftons firande, Hershey Park, beach houset, Sophie som ny au pair har kommit, min syster har varit här i en månad, min host familj har åkt till svearike och nu är jag här. Dåtid som vi så käckt kallar det!





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0