miss the americans.

Så nu sitter jag ännu en kväll ute på mitt deck. Short, linne, varmt, kunde inte bli bättre. Jo faktiskt, lite sällskap hade inte skadat. Härligt att vara ensam hemma och ha huset för sig själv. Men efter 2,5 vecka börjar det att bli lite tomt. Jag saknar mina barn en aning kan jag säga! Är så tomt att inte ha dem springandes runt omkring sig, spela football, lacrosse, sjunga, bara ha skoj. Kommer att bli otroligt jobbigt att lämna denna underbara familj om 1 år. Men jag är så glad att jag förlängde och fick möjligheten att stanna. Har haft ett underbart år här och de resterande kommer absolut inte att bli sämre!

Dagen här idag har i alla fall varit helt meningslös förövrigt. Imorse var det återbesök hos Dr di pretoro. En ny x-ray pch vi kom fram till att mitt cast ska sitta på i ytterligare 2 veckor till. Väl hemma var det bara att sitta och vänta på att comcast service team skulle komma till huset. Efter blixten som slog ner förra veckan har inte våran TV fungerat så jag tog saken i egna händer och ringde för att fixa det. Så här sitter man och väntar på att telefonen ska ringa och lägger ifrån sig den i 1 min för att pudra näsan, tror ni inte att det är ett missat samtal när jag kommer tillbaka?! Det är som vanligt, otur ala Petronella Elin Claeson.onsdag blir nästa TV besök istället.
Sen var det golf som gällde vid 4 tiden, eller inte. Då var den också cancellead. Så mellan 10-4 har jag absolut inte gjort någonting mer än att vänta, vänta och vänta på något som aldrig hände. Så istället blev det gymmet för att cykla 2,5 mil. Johanna, jag börjar att nå mitt mål och snart är tröjan blöt haha!
Starbucks med Sophie innan ännu en dag kom till sitt slut. Imon blir det upp och hoppa för golf innan jag ska jobba för Carol igen och hjälpa till med pojkarna.

god natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0